20 de juny, 2010

Del viatge 10. Marsella.

Fotos.
L'havíeu vist mai,navegant, el Blauet?

és guapo, eh? eh? eh?


Aquí amb una vela... com que nosaltres no ens fem les fotos mentre naveguem, que ens les fan els del Taka... no en tenim cap amb les dues veles desplegades! quan ens en facin una amb la major i la gènova, prometo posar-la.

La nit passada no hem dormit, amb vents de fins a 40 nusos...
a veure si amaina d'una vegada, que ja tocaria marxar d'aquí...

Aquí a baix una foto dels vaixells de la regata de clàssics. Buf, que guapos!

Au, fins demà, me'n vaig a entomar el vent (en el sentit literal)

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt xulo el blauet, sí senyora!
Un petonàs, Arare, i feliç viatge.

Clidice ha dit...

és ben bonic el Blauet! he suportat una estoneta mirar-me'l i gairebé ni m'he marejat ^^

A_ca_dia ha dit...

Ja veig que tornes a posar-nos les dents llargues amb les teves aventures marineres! gaudeix a tope!
una salutació molt afectuosa!

Magda ha dit...

Precioses fotos, m'encanta aquest mar i el blauet solitari. Com m'agradaria ara deixar-me gronxar per les onades. Feliç viatge.

jcp ha dit...

també s'ha de tenir valor per aguantar aquestes ventades i les onades, que no tot és tan idíl·lic en alta mar. Suposo que després de la tempesta us deveu sentir ressuscitats. Tot i així, ja m'agradaria estar amb vosaltres...

Montse ha dit...

Un mega-petó per tots-totes i moltes gràcies!!!! :)**