01 de juny, 2007

"No meme" de zapatos- "No meme" de sabates

De la mateixa manera que Alícia celebrava el "No aniversari" jo em munto el "no meme".
Algú no m'ha passat el meme, que -entre nosaltres- tampoc no sé massa de què va, però es parla de sabates. I m'ha fet gràcia. i per acomiadar-me altra vegada, ja que un dia no gaire llunyà us vaig deixar una sabata molt prosaica, avui us en deixaré unes de les que més m'agraden però que només puc lluir en comptades ocasions. I com que ningú no m'ha passat el meme, doncs jo tampoc no li passo a ningú. Apa.

De la misma forma que Alicia celebraba el "No cumpleaños" yo me monto el "no meme". Alguien no me ha pasado el meme que - entre nosotros- no sé mucho de qué va, pero se habla de zapatos. Y me ha gustado. Y para despedirme otra vez, ya que un día no muy lejano os dejé un zapato muy prosaico, hoy os dejaré unos zapatos de los que más me gustan pero que sólo puedo lucir en contadas ocasiones. Y como que nadie me ha pasado el meme, pues yo tampoco se lo voy a pasar a nadie.

Aquestes són per "ocasions i festes de guardar"(no em pregunteu què s'ha de guardar) Éstos son para "ocasiones y fiestas de guardar" (no me pregunten lo que hay que guardar)

I aquestes són molt més habituals, encara que també serveixen per "ocasions i festes, tant si es guarda com si no es guarda" (la bamba blanca entre els meus peus no és meva, eh? és del meu fill)

Y éstas son mucho más habituales, aunque cabe decir que también sirven para las "ocasiones y fiestas, tanto si se guarda como si no se guarda"(la bamba blanca entre mis pies no es mía, es la bamba de mi hijo)

Y con este sencillo y emotivo acto, os vuelvo a dejar hasta ni se sabe cuando. Sed felices.


13 comentaris:

bellosoli ha dit...

bones! dins de la meva desconnexió blocaire t'he anat llegint de tant en tant, suficient per deduir que has emprès una aventura amb el teu capità en forma de viatge pel mar! això vol dir que has demanat una excedència a la feina? perquè excercies de professora, oi?

Jo he tornat, més o menys, perquè m'he trobat un missatge de l'Esther (no la meva sinó la teva, més aviat, que la meva ex Esther ta en el olvido!) que m'ha deixat estupefacte. Be, ho saps millor que jo.

Una prova més que a la vida hi ha gent ben capaç de fer mal sense pensar a qui deixa fotut pel camí. Pobre noia quina putada li han fet.

Be, res, que tinguis un bon viatge pel teu mar amb el teu capità! entraré de tant en tant, com faig sempre, a llegir les teves novetats! bon voyage!!!

onix ha dit...

Reina dels mars ,un bon viatge !!sembla que el temps acompanya ,ara em tens enganxada a la web molts petons al capita i com no a tu sexy-alegria de la blogoesfera

Anònim ha dit...

Mariana A veure si ara ja és la bona!
Fruïu molt del viatge...
Ens anem trobant en qualsevol racó...

Petó dolç i sincer, nina, ;¬)*

Anònim ha dit...

M'encanten les teves sabates de festes de guardar, je je je.
Fins la tornada, sirena!

Joana ha dit...

Bonica!
M'agrada saber que tot va bé.
No se si vares rebre un sms que et vaig enviar fa un munt de dies.
Petonets reina del Mar.

Anònim ha dit...

entenc que et fessis mal als genolls amb unes sabates como aquestes... però segur que tu faries molt més mal... què maques i sexys!!!

les altres, són més del meu estil i m'agraden molt

que vagi molt bé aquesta aventura, que siguis feliç i espero que vagis donant senyals de vida. La família blocaire segur que et vol anar seguint i algunes visites com jo, també.

Petons i sort,

sabateta

Anònim ha dit...

Ens llegim, capitana! :)

Waipu Carolina ha dit...

Me encantó esto de los zapatos, los de fiesta de guardar entan muy cómicos. Y lo del meme tampoco sé exactamente como va, jaaa, me explicas un poco amiga.
Un beso

Anònim ha dit...

Bueno niña, ahora si que estoy segura que no vuelves del viaje. ¿Esos zapatos en cubierta? Ay diobio, todavia te voy a ver en la panza de una ballena como a Jonás.

Feliz viaje Arare, y disfruta de tu mar y de tu capi ;-))

Un abrazo para los dos

katrin

Anònim ha dit...

Buf, quina diferència de sabates.
Vagi molt bé la segona part del viatge!

gatot ha dit...

Les primeres...... són molt llamineres, eh?

i les segones...també!

L'embolcall està bé, singularitza, però la llaminadura és a dins!

petons i llepades llamineres!

El veí de dalt ha dit...

A mi, i al capità segur, el que m'agraden són les mitges! Bona ruta!

Clint ha dit...

m'encanten les sabates, i com diu el veí, les mitjes...

i jo que em pensava que a bord s'anava descalç! bon viatge!