22 de setembre, 2010

Talles grans, hipocresia...

 imatge de google

mentre em prenc el cafè amb llet abans d'anar-me'n al cole, sento la notícia: s'ha obligat a les models que anaven a presentar la moda d'Elena Miró (talles suposadament grans que em sembla que comencen a la 44, una talla normal per gent normal)se les ha obligat, deia, a baixar de la passarel·la i a desfilar fora. No m'he quedat amb el nom de la desfilada, no sé si això ha estat a París, a Milà, a Barcelona, a Madrid... no ho he sentit. M'he quedat amb la tristor de pensar quantes noies més cauran en l'anorèxia o la bulímia per tal de ser fidels la ditxosa moda d'estar prim per damunt de totes les coses.
En fi...

cada vegada entenc menys la nostra suposada societat d'un suposat benestar, d'un suposat respecte per la natura, etc,etc. Falsos, hipòcrites!

i me'n vaig o faré tard...

8 comentaris:

Clidice ha dit...

definitivament: som imbècils.

Candela ha dit...

Lamentable!

Montse ha dit...

ho som, Clídice. Sembla ser que era a Milà.

Montse ha dit...

I això que als homes -diuen- els agraden les corbes!

Anònim ha dit...

Sí noia, quanta raó tens! Quantes persones hauran començat dieta avui?

Deric ha dit...

deu ser la Fashion Week de Madrid que s'està fent aquests dies, però és estrany perquè abans d'ahir van desfilar models de 70 anys i ningú va dir res.

Rierada ha dit...

Bon dia Arare, ja sabem que ets allà dalt i nosaltres som aquí baix. Però, et volem convidar a la nostra festa que és la teva i la de tothom que estima la poesia.

http://rierada10.blogspot.com/

Joana ha dit...

Una vergonya. Quan ho vaig llegir ahir em vaig emprenyar molt.
Gran una 44?, si home!