20 de setembre, 2012

Vaja, uns dies sense entrar i m'han canviat la configuració del blog! (ja m'ho anaven advertint, però jo no en feia ni cas) tchts,tchts...

Bé, com que es passen pel forro el que diu la Constitució, perquè sembla que només cal que la compleixin uns quants (els altres poden fer el que els roti) passo de seguir analitzant-la. Consti a les actes que me l'he llegit tota; cadascú la deu interpretar segons la seva manera de pensar. Deu ser això.

Estic trista, políticament parlant.

I sé - segur- que les coses no quedaran així.

Prefereixo no aprofundir-hi, ara per ara.

Necessito, també, uns dies de reflexió (no tan sols políticament parlant)...

però ja sabeu que no marxo. Només estic en stand bye (es diu així, oi?)






Núvols a l'ambient de casa nostra.
No tots tan bells com aquests...

2 comentaris:

Isabel Barriel ha dit...

serena reflexió
i bona tardor!

Montse ha dit...

Gràcies, isabel, igualment, bona tardor!!