02 de juliol, 2017

Tornaré aviat

Avui comença el compte enrere, per les meves vacances.

Dimarts començarem a desfer allò caminat (navegat, en aquest cas) i a partir del dia 12, esperem tornar a ser a casa, per iniciar les altres vacances: al costat de mare, fills, néts...

De moment no han estat unes vacances de desconnexió total, com preteníem (sempre ho pretenem, però tot acaba amb una il·lusió), ja que sempre queda un fil que et connecta amb la realitat de la  vida.

Us faig una pregunta: quantes vegades, allò que havíeu previst quan havíeu programat unes vacances, s'ha acabat complint? em refereixo a això que dic:

-vull desconnectar
-vull descansar
-vull estar fresquet...
-vull llegir mooooolt
-vull escriure mooooolt
-no em vull engreixar (?¿?¿!!)
- prometo que no hi haurà cerveseta diària (hahahahahahaha!!!!)

etc...

No puc posar fotos perquè tinc poca connexió i perquè se m'ha mort la bateria del mòbil (més o menys). Per ressusscitar-la o per obtenir directament un altre mòbil... caldrà esperar a tornar. Mentrestant, a viure "com abans" (com quan no teníem mòbils)

Aquí, a Sant Carles de la Ràpita (al port) no podem accedir a TV3, o sigui que em vaig haver d'assabentar pels espòilers radiofònics del final de La Riera... el que em sap més greu és no poder veure Nit i dia. Ni amb allò de tevetres a la carta, perquè les connexions no són gaire catòliques (ui, us heu fixat que per dir si són bones o dolentes fem servir la paraula "catòliques"?)  per què deu ser?

Amb aquesta reflexió sobre un prejudici us deixo. Apa!

11 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

mai surt res com havies previst, de fet, quan menys ho prepares més bé sól sortir.

Bones vacances!

Montse ha dit...

Veig que tens la mateixa sensació que jo, Francesc!

Gràcies, igualment, amb les teves, i ja saps: no ho preparis gaire, que sortirà millor!

Joana ha dit...

Sovint m'ha passat, ni que faig sempre l'esforç de mantenir la "programació"
Descansa, gaudeix i a la tornada ens expliques.
Bon estiu reina del Mar!

Anònim ha dit...

Pons’s Blog comença la jornada intensiva i tothom aprofita per començar les vacances, marco tendència.

PS: Mai m'he marcat cap dels tòpics propòsits que cites durant les meves vacances.

Sergi ha dit...

Tothom queixant-se de TV3, però quan no la tenim la trobem a faltar, eh?

M. Roser ha dit...

Ai Montse, també podíem viure i relacionar-nos sense tanta tecnologia, fins i tot de vegades millor...
Que tinguis un bon estiu.
Petonets.

xavier pujol ha dit...

Bones vacances. Si et serveix d'espoiler, jo no vaig matar el Claudi.
A "nit i dia" ha mort l'assassí a sou que interpretava en Pou.

Sanzsoto ha dit...

Yo solo te diría, déjate llevar por la sorpresa que te depare el momento y en el momento, que el mejor propósito es no tener propósito y seguro que vuelves renovada… FELICES VACACIONES GUAPÍSIMA!!!

Cornèlia Abril ha dit...

Gracias, Carmeta, se hará lo que se pueda para que sean felices ;)

Cornèlia Abril ha dit...

Xavier Pujol, ja vaig poder veure (via tevetres a la carta) els dos capítols de Nit i dia que no havia vist, m'agrada molt, aquesta sèrie (molt més que La Riera, ep!)

Montse ha dit...

Ostres, m'adono que els darrers comentaris de Cornèlia Abril era la Montse, que responia des de la personalitat corneliana, però sense adonar-se'n :D