04 de desembre, 2016

Àustria, Rússia, Prússia

Proveu de dir-ho uns quants a l'hora, fent tres grups. Un grup diu Àustria, l'altre grup diu Rússia i l'altre grup diu Prússia.

Les mestres saben/sabem que surt un esternut d'aquells que necessiten mocador dels d'abans!

Àustria ha estat sensata: un 53% ha votat l'opció "bona"... almenys a simple vista.

Em feia molta por que sortís l'extrema dreta. Molta por.

Vaig a veure un capítol de "Madam Secretary". Des que se'ns va acabar "Downton Abbey", que era una petita joia, em sento "orfe" de sèries...




2 comentaris:

xavier pujol ha dit...

Molt content de que l'extrema dreta no hagi guanyat a Àustria.

Montse ha dit...

Jo també, Xavier. I avui m'e assabentat que ha sortit el no al referèndum italià. Matteo Renzi a casa.

Llàstima que no es puguin fer referèndums a casa nostra, tot seria més senzill!