26 de maig, 2016

Eixe món... o l'altre? O cap dels anteriors?





Juro per tot allò jurable que NO ENTENC RES.

Em pregunto què és millor:

A) Viure dins el sistema i fer el préssec...

B) Viure fora del sistema (però vivint DEL sistema i per damunt de tot, no adquirir cap mena de responsabilitat) i observar des de les altures com els altres fan (fem) el préssec...

C) Cap de les anteriors

Misericòrdia!

Homeeee, que una vegada vaig votar la C.U.P.! (diria que vaig fer el préssec!)

Jo no sóc d'eixe món. La meva opció, acabarà sent la C. Una llàstima.




4 comentaris:

xavier pujol ha dit...

És urgent fer els pressupostos. No es poden anar endarrerint, ara per una mani, ara per marcar paquet.

Oliva ha dit...

TE LA CUP.CONCIENCIA QUE LAS SEVES "GRACIES",FAN CADA COP MEINYS "GRACIA"?.

M. Roser ha dit...

Em sembla que molts triarem la "C", que estem tan desorientats!!!
Petonets.

Elfreelang ha dit...

realment som complicades i complicats .....hi ha tantes cups ....enyoro el David Fernández