15 de novembre, 2014

Cansameeeeent

Un record de la setmana passada.

9-N

Emoció tot el dia i després...

Cansament i saturació.

Ara els toca a ells, els polítics. Jo no penso moure ni un dit més, perquè hi ha massa coses que em fan massa fàstic. Del govern d'Espanya, que no de les persones normals del carrer.

Sentir Alícia Sànchez-Camacho i vomitar directament... buf, no val  la pena ni parlar-ne.

Espero molt, dels "nostres" polítics. Però ara els toca moure fitxa (o fitxes). O, com diuen a les pelis i a les sèries ( i fins i tot als anuncis "modernets"), els toca moure el cul d'una vegada!

I parlant de culs...

Vaig de cul (així, literalment). Per això no tinc ni esma d'escriure.

Em sap greu pels qui, malgrat tot, continueu visitant la meva pàgina, per això he vingut un momentet a treure el cap.

Però de veritat, estic mooooooolt cansada!

Bona nit!


15 comentaris:

Oliva ha dit...

DONCS AGRAIDA MACA¡¡¡TE MERIT,LO TEU.

Montse ha dit...

Gràcies a tu, oliva, per ser-hi!

M. Roser ha dit...

Em sembla que molts guardarem un record gràfic, d'aquest dia tan especial...
Petonets.

Montse ha dit...

Crec que deuen ser les urnes més fotografiades de la Història! :)

Elfreelang ha dit...

un cansament que mereixia , mereix la pena oi? no t'ho perdis el mariano vindrà a dir-nos no sé què ....eeecccs, el 9N va ser una mobilització espectacular !una gran demostració de voluntat, il·lusió i ganes

Montse ha dit...

Si, Elfre, val la pena! però això no treu aquesta fatiga mental qu esgota! Però no defallirem, estem començant a anar per bon camí, només que no tot depèn de nosaltes, han de jugar la partida els polítics, creuarem els dits!

xavier pujol ha dit...

Suposo que el Mariano, quan vingui a Catalunya ens explicarà que ens estima molt, i que quan va recollir signatures contra l'Estatut, (contra Catalunya, no ens enganyem) que havia aprovat el seu Congrés, el seu Senat, i signat el seu rei, era pel nostre bé.

Anònim ha dit...

Si que has d'estar cansada si, si gairebé has trigat una setmana a escriure després del 9N

Montse ha dit...

Exacte, Xavier Pujol, li hem de dir que ens va ENCANTAR la recollida de signatures, però com que som uns desagraïts, NO VOLEM que ens estimin tant!

Montse ha dit...

Ai pons007, és que és veritat! Saturació, en dic jo...

el paseante ha dit...

La Camacho va votar a la teva taula? :-)

Espero que hagis pogut descansar.

el paseante ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Relatus ha dit...

Espero que ja t'hagis recuperat!

Montse ha dit...

La Camacho es menjava les mans i els morros, de nervis, Paseante!

Montse ha dit...

Loreto, recuperada estic, i passant una miqueta de tot, perquè m'agafo les coses massa a pit. De tant en tant passo de noticies i escolto música, que em fa més bons efectes (sobretot a la meva salut mental) ;)